EL TRAILET

Gaudeix d’una cursa diferent, on els més petits acompanyats d’un adult, podreu compartir l’ambient del Trail Fonts del Montseny.

el Trailet tfm 2016

DESCRIPCIÓ

El I Trailet Fonts del Montseny és un recorregut dissenyat per als més petits, nenes i nenes de 6 a 12 anys acompanyats per un adult. A l’igual que les altres curses, el Trailet tindrà la sortida i arribada a la Plaça Major de Viladrau.

El circuit està pensat per passar una bona estona amb els més petits i perquè aquests es puguin sentir protagonistes i es vegin representats com si fóssin a la cursa dels adults: amb el mateix ambient a la sortida i a l’arribada, fins creuar la catifa vermella i l’Arc d’arribada.

El Trailet combina diferents tipus de terrenys en el seu recorregut: els primers metres són d’asfalt, després la pista de baixada és de sorra, el sender de l’Oreneta, el corriol que bordeja i travessa la riera (amb fang i força vegetació. Compte amb les ortigues!) i la pujada que comença amb la gespa, després les escales i per finalitzar, l’empedrat del carrer Rectoria.

Encara que només són 2 km, el Trailet té fins a 5 fonts en el seu itinerari: la font de la plaça Dr. Carulla (km 0,2), la font dels Vernets (km 0,6 i 1,7), la font de l’Oreneta (0,8), la font de la Germana Josefa (km 1,9) i la Font de la plaça (km 2).

En resum, un recorregut molt recomanable per passar-ho be amb els més menuts!

FITXA TÈCNICA

Ruta: Circular amb sortida i arribada a la Plaça Major de Viladrau

Hora sortida: 19h

Temps màxim: 30min

Al Trailet hi poden participar fins un màxim de 150 equips formats per 2 corredors: un adult + un nen/a de 6 a 12 anys. Els 2 portareu el mateix dorsal i els 2 tindreu la samarreta del Trailet Fonts del Montseny. El dorsal és recollirà el mateix dia de 10h a 18:30h.

RECORREGUT

recorregut Trailet tfm 2016

De la Plaça Major anirem a buscar la Plaça de Dr. Carulla per agafar la baixada de pista de terra de La Pietat direcció e Els Vernets. Allà seguirem baixant i fareu tot el carrer Garau de Liost i pujareu 50m pel camí de Rusquelles fins a trencar a la dreta per arribar a la font de l’Oreneta. Passada la font, ens ficarem en un sender fins arribar al trencat de Liquats Vegetals. Ja arribats a la meitat del recorregut girareu per començar a iniciar la pujada per un corriol tot bordejant la riera fins sortir a El Torrent (L’Associació excursionista de Viladrau KD 1/2H). Ja només ens quedarà la gran pujada, 300m de pujada que us portaràn directe a la Plaça.

PERFIL

perfil el Trailet tfm 2016

Si vols veure el recorregut o el perfil de la cursa amb més detall accedeix a wikiloc. També podràs descarregar-te el track.

.button-60fb6b983d2e2 { margin-bottom: 15px; margin-top: 0px; min-width: 0px !important; }

AVITUALLAMENTS I FONTS

avituallament trailet tfm 2016

FISONOMIA

Plaça Major > Plaça Carulla > Carrer Guerau de Liost > Associació Excursionista de Viladrau > Font Oreneta > Liquats Vegetals > Associació Excursionista de Viladrau > Avda Montseny > Font dels Vernets > Carrer Rectoria > Font Germana Josefa > Plaça Major

.full-width-60fb6b9836690 { min-height:100px; padding:10px 0 10px; margin-bottom:0px; } #background-layer--60fb6b9836690 { background-image:url(http://www.trailfontsdelmontseny.com/2016/wp-content/uploads/2015/02/bg1900_Miquel.jpg); background-position:left top; background-repeat:no-repeat; position: fixed;; }