EL TRAILET

Gaudeix d’una cursa diferent, on els més petits acompanyats d’un adult, podreu compartir l’ambient del Trail Fonts del Montseny.

El II Trailet Fonts del Montseny és un recorregut dissenyat per als més petits, nenes i nenes de 6 a 12 anys acompanyats per un adult. A l’igual que les altres curses, el Trailet tindrà la sortida i arribada a la Plaça Major de Viladrau. Al Trailet hi poden participar fins un màxim de 150 equips formats per 2 corredors. Els 2 portareu el mateix dorsal i els 2 tindreu la samarreta del II Trailet Fonts del Montseny. El dorsal és recollirà el mateix dia de 9h a 17:30h.

El circuit està pensat per passar una bona estona amb els més petits i perquè aquests es puguin sentir protagonistes i es vegin representats com si fóssin a la cursa dels adults: amb el mateix ambient a la sortida i a l’arribada, fins creuar la catifa vermella i l’Arc d’arribada.

El Trailet combina diferents tipus de terrenys en el seu recorregut: els primers metres són d’asfalt, després la pista de baixada és de sorra, el sender de l’Oreneta, el corriol que bordeja i travessa la riera (amb fang i força vegetació. Compte amb les ortigues!) i la pujada que comença amb la gespa, després les escales i per finalitzar, l’empedrat del carrer Rectoria.

Encara que només són 2 km, el Trailet té fins a 5 fonts en el seu itinerari: la font de la plaça Dr. Carulla (km 0,2), la font dels Vernets (km 0,6 i 1,7), la font de l’Oreneta (0,8), la font de la Germana Josefa (km 1,9) i la Font de la plaça (km 2).

PERFIL

FISONOMIA I RECORREGUT

De la Plaça Major anirem a buscar la Plaça de Dr. Carulla per agafar la baixada de pista de terra de La Pietat direcció e Els Vernets. Allà seguirem baixant i fareu tot el carrer Garau de Liost i pujareu 50m pel camí de Rusquelles fins a trencar a la dreta per arribar a la font de l’Oreneta. Passada la font, ens ficarem en un sender fins arribar al trencat de Liquats Vegetals. Ja arribats a la meitat del recorregut girareu per començar a iniciar la pujada per un corriol tot bordejant la riera fins sortir a El Torrent (L’Associació excursionista de Viladrau Kd 1/2h). Ja només ens quedarà la gran pujada, 300m de pujada que us portaràn directe a la Plaça.

.button-59e8056075bdb { margin-bottom: 15px; margin-top: px; min-width: 0px !important; }

FITXA TÈCNICA

Ruta: Circular amb sortida i arribada a la Plaça Major de Viladrau

Hora sortida: 18h

Temps màxim: 30min

Places: 160 corredors (80 equips)

.full-width-59e805606a1f2 { min-height:100px; padding:10px 0 10px; margin-bottom:10px; } #background-layer--59e805606a1f2 { background-image:url(http://www.trailfontsdelmontseny.com/wp-content/uploads/2015/02/bg1900_Miquel.jpg); background-position:left top; background-repeat:no-repeat; position: fixed;; }